TOP Trustpilot

Retur og bytting

Du er velkommen til å returnere hele eller deler av en bestilling (for eksempel gjenværende nøster). Vi ber deg imidlertid om å returnere helt feilfrie varer. Det er ingen refusjon for nåler og annet tilbehør i skadet orginalemballasje eller åpnede garnnøster uten etikett.

Ønsker man å sende tilbake overflødige varer ønskes, finnes de følgende to muligheter:

1. Send oss en epost og fortell oss at du ønsker å sende tilbake til oss overflødige varer, eller send dem direkte til oss i en pakke. Din tilgodelapp vil bli sendt så snart vi har mottatt og behandlet dine returnerte varer. Beløpet for den opprinnelige bestillingen blir trukket fra den nye fakturaen, i tilfelle ekstra betaling / kreditt, vil vår regnskapsavdeling ta kontak med deg. Vær oppmerksom på at i dette kan ta tid. Hvis du trenger en nye bestillingen raskt, anbefaler vi alternative nr 2.

2. Oppgi din bytteforespørsel som en ny bestilling i butikken vår. På denne måten unngår du at det ønsket produktet i mellomtiden har blitt utsolgt. I tillegg kommer leveransen til å bli levert som vanlig innen 24 timer. Når vi har mottatt tilbakebetaling, refunderer vi det utestående beløpet. Dette er beskrevet under elementet "tilbakebetaling".


Tilbakebetaling

Etter at vi har mottatt de returnerte varene, overfører vi innen 14 dager det utestånde beløpet minus fraktkostnadene (hvis ingen nye varer er ønsket) tilbake til din betalingsmåten. På forespørsel utsteder vi også en e-postkupongkode som du kan trekke fra ved din neste bestilling under "Sjekk og kjøp".


Retur adresse

Vennligst send din returpakke, med tilstrekkelig porto, til:

FILATI eCommerce GmbH
Retouren-Center
Dreisesselstr. 43
94110 Wegscheid
Deutschland
bzw. FILATI eCommerce GmbH
Retouren-Center
Walchshoferweg 26
4121 Altenfelden
Østerrike